RSS

2010. február 22., hétfő

Elmaradásaim

Igen fontos dolgot felejtettem el. Ezeket az ajándékokat Enikőtől és Gábortól kaptam. Tulajdonképpen mostanában is gondolkoztam, hogy nem írom a blogot, nem volt szükségem a felesleges feszültségre. De vannak néhányan, akik mindig bíztatnak, hogy ne hagyjam abba. (Tehát nem fogok eltűnni!) :D
Ezt a kis csomagot Enikőtől kaptam. Egy kitűző is lapul a boríték alatt, ami nagyon ötletes. Tényleg feldobta a napomat, amikor a kezembe kerül a levél, mindig jókedvet hoz. :) Köszönöm itt is!
Ezt a képet pedig közösen készítették Gáborral. Pont volt egy szabad szög a tévé felett, rögtön fel is raktam. Feldobja a szobát (főleg azért, mert a lila az egyik kedvenc színem).

Tényleg kedves gesztus volt Tőletek . A többiekről se feledkezzünk meg, akik lelkesítenek! :D Neveket most nem sorolok, nehogy valaki kimaradjon. Mindenkinek köszönöm!

7 megjegyzés:

bubble írta...

Remélem van még a gumicukorból ;-)
A kép pedig nagyon szép lett, ügyesek vagytok :-)

Timi írta...

Jucii! Ha tudnád mennyi gumicukor van... De meglepő módon még az is megvan, amit Enikőtől kaptam. :D

toritextil írta...

már miért hagynád abba??? ne bolondozz!! hát nem tesz eléggé boldoggá, ha érkeznek a kedves kommentek?? naaaa :)

Timi írta...

Viki! Dehogynem! Hát pont ezért gondoltam meg magam. :)
Még ma is úgy örülök a kommenteknek, mint az első napokban. :)

toritextil írta...

helyes :) (én is :)) )

Enci írta...

remélem tényleg meg tudunk győzni, hogy folytasd a blogolást, szerintem sokan nagyon sajnálnánk, ha abbahagynád :( az ajándék pedig tényleg apróság, a kép pedig elsősorban Gábor érdeme, én csak "módszertani" segítséget nyújtottam + húztam 1-2 ecsetvonást... :) és tényleg fel a fejjel, sokan örülünk a bejegyzéseidnek! :)

Timi írta...

Köszönöm Enci! Nem hagyom abba, főleg a kedves szavak miatt nem.

Csak az ember gyenge pillanatában a negatívumra rosszabbul reagál...