RSS

2010. július 20., kedd

Egy kis beszámoló

Csomó mindent szerettem volna leírni, de valószínűleg most is lesz olyan, ami elmarad. :) Azért igyekszem nagyon.
Iszonyatosan fárasztó már ez a mindennapos Pestre utazgatás, a sok tanulnivaló. De jövő héten lesznek a záróvizsgák, jó lenne már túl lenni az egészen. Kéretik drukkolni! :D
A mellékelt képen a legújabb ékszereim láthatóak. Sokak által ismert és szeretett Fércművek - Judittól. Mint korábban említettem most élem második gyerekkoromat.
(a fotó is az alkotónak köszönhető)
Dóritól is kaptam közben egy csodaszép üveg - gyűrűt, hamarosan fotót is mutatok róla. Igazán szép munka, büszkén viselem. :)
Amióta nem írtam, azóta voltunk Mátraházán (és környékén) is. Aktívan szeretünk pihenni: túráztunk, kirándultunk, várromot látogattunk. Íme egy fotó, amint a "világ tetején" állok. :) Nem én vagyok a lényeg, hanem a táj. Szerintem csodaszép hely.

Most egyenlőre ennyi, mert már megint elmúlt 22 óra. Hihetetlen milyen gyorsan rohannak a napok. Alkotni is szeretnék, amint lesz egy kis időm fogok is. :)

8 megjegyzés:

Belinda írta...

Drukkolás indul! :)

Agnes. írta...

En is nagyon drukkolok!

DoRcY írta...

Örülök hogy tetszik és rájöttem, hogy valami elfelejtettem.. írok majd emailt neked ez ügyben :DD a Tátra pedig csodaszép! :) És természetesen drukkolok!

Kitta írta...

Szorítok én is, bár úgysincs rá szükséged. ;)
Kérünk még képeket.. :)

Dórié is nagyon szépek!

toritextil írta...

héé, és én kimaradok?? ejnye.. :)

Timi írta...

Köszönöm lányok! Igyekszem nagyon.

DoRcY! Várom az e-mailt. :)

Viki! Dehogy maradsz ki, szó sem lehet róla. Időpont-egyeztetés miatt kereslek. :D Hogy is feltételezhettél ilyet. Ejnye! :))

Mona írta...

Na, hogy sikerült a záróvizsga???

Kukkants be hozzám, megleptelek valamivel:
http://monacrafts.blogspot.com/2010/08/elso-dijam.html

DIANA írta...

Ohhhhhhhhhhhh, Snoopy, que bonito, me encanta.Un saludo desde España