RSS

2010. november 10., szerda

Szaladjon kifelé belőlem...

Többen jelezték (itt is, e-mailben is), hogy szívesen olvasnak, ezért elhatároztam még a múltkor, hogy gyakrabban írok majd. Ez sajnos egyenlőre nem jön össze, elég ritkán jön az ihlet, amikor meg jön, akkor a munkahelyemen ülök (ott meg érdekesen venné ki magát, ha szóljék az ügyfélnek, hogy várjon, mert ötletem jött) :D.
Egy kis kedves fotó az esős időben (köszi Reni a közreműödést).
Lakásvásárlásba kezdtünk. Ez önmagában nagyon jól hangzik, viszont nagyon sok buktató is van benne. Amikor megtetszik valami úgy igazán, akkor kiderülnek a "rejtett hibák", ezért le kell mondani róla. Nem egyszerű az biztos, de nagyon jó lenne már "sajátban" lakni. Tessék drukkolni! :)
Azért mutatok egy képet a fülbevalóim egy részéről (ez kb. a fele):

Elza! Ha olvasol, akkor itt is jelezném, hogy írtam a "mellényes - bejegyzéshez", és azt nem viccnek szántam. :)
Várom hozzászólásaitokat, igyekszem én is pótolni az elmaradásomat!

8 megjegyzés:

Anna írta...

azt hittem sok fülbevalóm van. tévedtem, mikor megláttam a képet :D

Timi írta...

:D És ha látnád az összeset egyben! Talán egyszer lesz egy olyan fotó is...

Örülök, hogy írtál! Szép estét Neked+

bubble írta...

Szívből kívánom, hogy megtaláljátok álmaitok lakását! :) :*

Timi írta...

Köszi Jucii! :) Talán már meg is találtuk...

Réka írta...

De jó, de jó! :-)
Remélem hamarosan meglesz (vagy már meg is van) az a lakás, ami Titeket vár! :-)

És én személy szerint szívesen olvasnék a lakás projektről is részletesebben, hamarosan talán majd nálunk is aktuális lesz...

anetta75 írta...

Drukkolok én is!! Küldhetnél a húgomnak képeket a dolgaidról nagyon tetszik neki, de alig láthatóak!Puszi

Elza írta...

észrevettem...:)

minden rendben a mellénykével?:)

(a fülbevalóidhoz meg visszajárok,pompázatosan néznek ki így egybe,és vannak ismerős darabok:))

Elza írta...

rendben,örülök neki:)