RSS

2009. november 11., szerda

Köszönöm...

Zseniliától ma levél jött, amiben a kis beteg barátnőmnek rejtőzött egy fülbevaló, ami nagyon vagány. Továbbítom is neki, csak előtte készítek hozzá egy karkötőt. Biztosan nagy lesz az öröm. Egyébként ez a blogolás eddig még csak pozitív dolgokat tartogatott nekem. Zsenilia, aki szintén Timi csupán néhány km-re lakik tőlem, már szóba jött, hogy találkozhatnánk is.
És ma megkaptam azt is, hogy kinek fogok karácsonyi ajándékot készíteni. Ez ugye titok. :) Fura, mert úgy várom, mint egy kisgyerek, hogy én kitől fogok meglepetést kapni. Nagyon jó ötletnek tartom.
Igyekszem holnap tartalmas bejegyzést írni, de ma már elég fáradt vagyok. Lehangol ez a szürke idő nagyon...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy megkaptad. Nagyon szívesen készítettem. Féltem a postától. :))

Virág írta...

Szia Timi!
Nagyon-nagyon-nagyon sajnálom, de a címedet azzal a lendülettel, amivel leírtam egy cetlire, ki is töröltem. Ahogy kérted. És persze nem találom a cetlit. Hétfőn szeretném postázni a meglepidet, már izgulok, hogy fogsz-e örülni neki. Légyszi, küldd el még egyszer! Ennyire azért nem szoktam szétszórt lenni, csak egész héten hivatalokba rohangáltam, (vállalkozó lettem)és halomba állnak a papírok és a varrni valók is. Szerencsére. Remélem, nem sértettelek meg azzal, hogy nem akartam részt venni a játékodban, csak nincs időm, tényleg. Azt meg nem szeretném, hogy egy évet kelljen várni a nyereményre. Kávészünet témában pedig teljesen egyet értek. Nekem a Tabáni István is nagyon tetszett a Máté Péter számmal. Szerintem megérdemelné, hogy ő nyerjen, mert példamutatóan szerény. Ő biztos nem "szállna el", ha nyerne.
További jó blogolást! És jó hétvégét!
Virág

Főfüge írta...

Szia! Itt is jelentkezhetsz játékra, a kísérletet nehogy komolyra vedd!!! Csak jelentkezz! Persze, vicces válasz jöhet.
Várlak szeretettel. A játék ötlete, Viki után szabadon!
János
http://sonaj51.blogspot.com/2009/11/tergorbulet.html

BÁRKI JELENTKEZHET! Ja! És keressük meg barikát! A csillagközit! A Vikiét! (toritextil)

Főfüge írta...

Szia! Itt is jelentkezhetsz játékra, a kísérletet nehogy komolyra vedd!!! Csak jelentkezz! Persze, vicces válasz jöhet.
Várlak szeretettel. A játék ötlete, Viki után szabadon!
János
http://sonaj51.blogspot.com/2009/11/tergorbulet.html

BÁRKI JELENTKEZHET! Ja! És keressük meg barikát! A csillagközit! A Vikiét! (toritextil)

Főfüge írta...

Szia! Itt is jelentkezhetsz játékra, a kísérletet nehogy komolyra vedd!!! Csak jelentkezz! Persze, vicces válasz jöhet.
Várlak szeretettel. A játék ötlete, Viki után szabadon!
János
http://sonaj51.blogspot.com/2009/11/tergorbulet.html

BÁRKI JELENTKEZHET! Ja! És keressük meg barikát! A csillagközit! A Vikiét! (toritextil)

Főfüge írta...

Ne haragudj! Nem szórakozom, de kétszer azt írta, hogy nme sikerült! Te ki tudod törölni. Bicsi mégegyszer!