RSS

2009. november 24., kedd

Öröm és boldogság

Először úgy gondoltam, hogy ráér holnap is ez a bejegyzés: de mégsem! Mert ma ajándékot kaptam Virágtól. :) Nagy izgalommal mentem el érte a postára... Olyan táskát varrt nekem (meg mobiltartót), hogy csak na. :D Nem ez a nap volt a kedvencem, de teljesen feldobott a szép új táskám. Az ékszer-mánia mellett van egy "enyhe" táska-mániám is. Elküldtem a képeket Krisztának, amire a válasz: szép és olyan Timis. Szóval Virág teljesen ráérzett a stílusomra ezek szerint. :) Remélem nem gond, hogy az ő fotóit használom, de nem tudok várni holnapig. :)
Ugye milyen szép? És mától az enyém. Tényleg feldobta a napomat. Örülök, mint egy kisgyerek. Mindenkinek szép hetet kívánok, amikor tudok jelentkezek!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Irigy vagyok. :)))) Nagyon ügyes Virág! Én is szeretnék!