RSS

2009. november 4., szerda

Külön kérésre

Kitta barátnőm külön kérésére írok ma, mert kicsit elment a kedvem.... Nem szeretem az esős időt (bár tudom, hogy ha nem lenne eső, akkor nem értékelnénk a napsütést). No mindegy.

Szerettem volna néhány új fülbevalóról képet készíteni, de nem jött össze. A kinti fényről lekéstem, a benti képek minősége nem az igazi. Gondolkoztam tehát, hogy mégis miről kellene írni. Aztán eszembe jutott, hogy volt egy olyan előadásom régebben, hogy vizuális kommunikáció. A tanár személye miatt nem ez volt a kedvenc órám, de volt pár érdekes előadás. Ezen néztünk néhány olyan képet, ami "mozgónak" tűnik. Érdekes, szép képek. Becsapósak. Az agy furcsa játéka velünk.... Nem szeretnék túl nagy képeket beilleszteni, de nagyjából kicsiben is látható a "lényeg".
Néha a párhuzamos vonalak is megtréfálhatnak bennünket, hiszen ezen a képen össze - vissza vonalakat láthatunk, de ezek párhuzamosak!

Nem tudom, hogy ez érdekes bejegyzésnek számít-e, de gondoltam a mai bejegyzés nem maradhat el, ha már megkértek rá. A holnapi már kreatívabb lesz (legalábbis megpróbálkozom vele).
Ha kiléptek a lakásból, akkor az esernyőt semmiképpen ne hagyjátok otthon, mert egész héten "remek idő" várható sok csapadékkal!

2 megjegyzés:

Klucsik Gábor írta...

köszönjük a mai bejegyzésed is, h gondolsz ránk :) szerintem érdekes lett, hát engem is megtréfáltak a párhuzamos vonalak :D az esőt én sem szeretem, de ez van, ha csak szemerkél, akkor nem foglalkozok vele, van amikor picit jól esik - hát ma nem esett jól:D

Kitta írta...

Kösz, kösz.
Szeretem az ilyen izékat, meg ugye vannak azok, amiket nézel és ha jól csinálod akkor elkezdesz látni valami másik képet benne. Bandzsítani kell, vagy hogy. :D

Az esőt ma szerencsére megúsztuk, na de tegnap.. :D:D