RSS

2009. december 28., hétfő

Blogdíj...


Vikitől és Bejustól is kaptam díjat, valamint kérésként azt, hogy 7 pontban jellemezzem magam. Köszönöm szépen lányok, amint jobban leszek teljesítem a 7 pontot is.
Hát igen... sajnos nem vagyok jól. Tegnap voltunk az ügyeleten, egyenlőre nem tudták, hogy az új influenzám van-e vagy a régi. Mindegy is... utálom!!! Most ezerrel kell vigyáznom, nehogy tüdőgyulladás legyen a vége. De legalább filmezek majdnem egész nap (behozom a lemaradást).
Mindenki vigyázzon magára! Próbálok mielőbb jelentkezni.

5 megjegyzés:

bubble írta...

Jobbulást, Timi!!!! :)

Bejus írta...

Jajj szegénykém, vigyázz magadra!! Jobbulást!! Én is azt hiszem,hogy elkaptam valamit, mert náthás vagyok és köhögök. Hiába vagyok beoltva több, mint 2 hete. :/

Belinda írta...

Gyógyuljál meg! :)

toritextil írta...

ajjaj, gyors jobbulást!!
nahát, Timinek hívnak? én valahogy mindig lemaradok alapinformációkról... :)

Reni írta...

Jobbulást, nem ér az ünnepek alatt betegnek lenni! ;)