RSS

2009. december 4., péntek

Enyhe táska-mánia

Ma nem ártana korán lefeküdni aludni, holnap koránkelés lesz. Persze ilyenkor úgysem tudok aludni. No sebaj.

Hát igen.... vagy egy "enyhe" táska-mániám (erre jöttem rá, és a szekrényben lévő táskák mennyisége ezt meg is erősíti - de táskából ugye sosem elég). Megmutatom Nektek a gyűjteményem legújabb darabját. Meskáról rendeltem, mert első látásra beleszerettem. Egyedi, farmer, virágos, lila, szép, ..... Szóval egy újabb táska boldog gazdája lettem. De ettől függetlenül a többit sem fogom hanyagolni. :)

És most eszembe jutott egy kérdés is ennek kapcsán: ti mit gyűjtötök /gyűjtöttetek? Régen én nagyon szerettem a szalvétákat, levélpapírokat (sok lány volt ezzel így szerintem). Mostanában nálam a táska, a kendő, a sál, a dobókocka és a kislabdák a "menők".

Kellemes, tartalmas hétvégét kívánok minden olvasómnak!

2 megjegyzés:

Klucsik Gábor írta...

tetszik nagyon az új táskád, elhiszem, hogy örülsz neki :) ami a gyűjtést illeti én anno Kinder tojásban levő dolgokat gyűjtögettem - ez fiús,mi?! :) De igaziból nem tudtam vele a tárolás szempontjából mit kezdeni, hogy az jól mutasson, egyszerűen nem tetszett, ha kitettem őket a polcra. Mostanában ha utazgatok, akkor egy-két dolgot begyűjtök, igaz, tudatosan, h jól mutasson a polcon, de a képeslapok elmaradhatatlanok. Legutóbbi nagy utazásomról is mindenhol vettem. Érdekesség: egyik kollégám a cukrot gyűjti (bárhol iszunk valamit, begyűjti), másik ismerősömnek meg mindig hűtőmágneseket kell hoznom. Ja, ha van olyan tea, ami csak az adott országra jellemző, akkor azokat is mindig begyűjtöm. Egyik ilyen mániám a SANDMÄNNCHEN tea, abból is az erdbeer-sahne íz, mindig megkérek valakit, hogy hozzon, ha éppen arra jár :)

Jandó írta...

Szép az új táskád. Én is táskamániás vagyok, bár azt hiszem a nők többsége már csak ilyen. :) Sokmindent gyűjtöttem eddig, azt hiszem a legdurvább a radír mániám volt. Mostanában valahogy alábbhagyott a gyűjtési kedvem.