RSS

2009. december 7., hétfő

Egy kis mikulás (nálam is)...

Nagyon jó volt a Mikulás-nap nálunk. Kaptam ajándékot is (bár azt korábban a szüleimtől is), finom vacsora várt - mert tegnap is dolgoztam - , sőt még álompitét is kaptam. Egy szavam nem lehet. Vagyis itt a blogban talán mégis.

Gondoltam egyik ideillő ékszer-fotómat megosztom Veletek is. Még a múlt héten készítettem. A sorsa még nem eldöntött: vagy Meskára teszem fel, vagy elajándékozom. Az a lényeg, hogy valakinek örömet okozzon. A fotó sajnos most sem az igazi, mert már sötétedett, amikor készítettem.
Ma végre gyurmáztam is. Elég sok figura készült, de nem tudok még képet mutatni (azért sem, mert ajándék is van közötte - és tudom, hogy a gazdája rendszeres olvasóm).
Kicsit beárnyékolta a napomat egyik "ismerősöm", de már csak azért is jókedvem lesz. Nem szerzem meg neki azt az örömet, hogy rosszul érezzem magam.
Szép estét mindenkinek! Vigyázzatok nehogy pálinkásüveg essen a lábatokra, mert az fáj. :D Ugye Timike?

4 megjegyzés:

Klucsik Gábor írta...

szió :) örülök nagyon, hogy jól telt a Mikulás! Én is kaptam egy kis csokit mindenkitől! Valaki bizti nagyon örülni fog majd ajándékodnak :) Most csak ennyi, lefárasztottak nagyon... Másik TImi: tessék vigyázni a pálinkára!

Timi írta...

Köszönöm! A másik Timi legalább ügyes volt: fáj a lába, de a pálinkásüveg nem tört el. :D

Névtelen írta...

Ez megint nagyon jó lett. Igazi Mikulásnénis. :D
Nekem is van egy "kedves ismerősöm", én is figyelmen kívül hagyom megjegyzéseit. Csak így lehet elviselni.

Timi írta...

Köszi Zsenilia! Csak elég nehéz elviselni az "ilyen" embereket.