RSS

2010. január 7., csütörtök

Gondolatok össze-vissza

Szívesen írnám, hogy jó a kedvem, de nem. :( Lehet ez az idő is hozzájárul, nem tudom. Semmi kedvem semmihez körülbelül.
Tegnap felszereltem néhány már korábban elkészült gyurma-fülbevalót. Ezek között van ez a szilva is, amit néhányan már padlizsánnak néztek. Pedig szerintem szilvás. :D A kis szöszök is látszanak rajta, de azok alapvetően nem tartozékai a fülbevalónak. :) Feltenném Meskára is, de nem tudom, hogy érdemes-e. :S
Azért legyek egy kicsit pozitív is: szervezkedünk Bejussal és Juciival, hogy találkoznánk valamikor. Nagyon örülnék, ha összejönne, mert mindkét lány szimpatikus nekem. :) Mindkét lány blogját ajánlom ezennel is, mert vidám, színes, kedves oldalak.
Légyszi ha valaki tudja, akkor intézze már el, hogy holnap reggeltől tavasz legyen! Olyan madárcsicsergős, pólós, vidám, napsütéses, szivárványos. Szerintem ez nem lenne nagy kérés, de nekem nem sikerült elintézni (lehet nem koncentráltam rá kellőképpen).
Ma délután készítek egy újabb szettet ajándékba. Remélem az feldob majd egy kicsit. Igyekszem képet is készíteni róla, bár már most kezd sötét lenni.
Mindenkinek kellemes délutánt és vidám estét! Próbálok én is pozitív lenni. :)

9 megjegyzés:

Klucsik Gábor írta...

Ne szomorkodj! Bár szerintem az idő az oka, én sem vagyok a toppon, na majd holnapra próbálok intézkedni :) Csináljunk olyat, h mindenki, aki a blogodat olvassa 20.00-kor koncentrál, hogy holnap tavasz legyen és meglátjuk mi lesz :) Remélem, összejön a talitok, majd én is kérnék előjegyzést vmikorra :D csak legyek túl a beadandókon, most is épp lazításként gondoltam megnézem blogodat, hátha... és igen :D szépek a szilvák! szóval be happy!

Timi írta...

:D Köszönöm Gábor! Ma is gyors voltál! :) Tiéd az első hely.

Klucsik Gábor írta...

igen :) a blogod jó rosszkedv ellen! most néztem egyébként egy állásajánlatot: http://www.verwaltung.uni-hamburg.de/stellenangebote/wissmit/SozWiss_10-02-08.pdf
lehet megérné pályáznom...

bubble írta...

óóóó, köszömöm szépen az ajánlást :)

hétfőn megyek Fehérvárra, de csak átutazóban, ugyanis megyek is tovább Veszprémbe vizsgázni :(

Timi írta...

Kár, hogy csak átutazóban leszel. :( De azért majd drukkolok, hogy sikerüljön a vizsgád!

Névtelen írta...

Hát én sem derítelek szerintem jó kedvre. :( Én hasonló cipőben járok, olyan álmos, fáradt vagyok. Nekem azért könnyebb, mert a gyerekekkel muszály szánkózni menni és ebből mindig jó kis vidám óra kerekedik. :)

Klucsik Gábor írta...

úgy látszik, ez a hétfő többünknek húzós lesz, én is nagyon készülök - ill. kellene... hát én is drukkolok vizsgádhoz!

bubble írta...

Köszi a drukkolást, rámfér :)
főleg, hogy most is blogolok és nem tanulok :((

Klucsik Gábor írta...

Jucii: na szép, én is ide néztem :) szóval ennyit a tanulásomról :D