RSS

2010. január 20., szerda

Mit rejt a táskád?

Érdekes "díjat - kérdést" kaptam Jucii-tól. Az a feladatom, hogy mutassam be mit rejt a táskám. Van néhány táskám, de most épp egy kicsi táska volt nálam.

A táska Meskás szerzemény (nem meglepő módon). Nem túl nagy, ezért nem sok minden van benne (ez viszont mindenképpen meglepő) :D : pénztársa, supershop kártya (hátha betévedünk a "mekibe"), aloe verás ajakápoló, parfüm, zsebkendő, egy papír toll nélkül. :D Mindössze ennyi. Semmi izgalom, de eleget tettem a kérésnek.

Továbbadnám a feladatot Zseníliának, Kitta táskájának tartalmára is kíváncsi lennék, Enikőére szintén, valamint Belindáéra. :D Meg nézzük meg azt is, hogy mit rejt egy pasi-táska: Gábor, hajrá! :)

9 megjegyzés:

Kitta írta...

ohhh... tetszik az interaktív blog. :D
Először is nem vagyok benne biztos, hogy Gábornak (vagy a pasiknak általában) van táskája. Sztem ez amolyan női privilégium.
Szóval kipakoltam a táskámból. Épp nemrég pakoltam át a legnagyobb táskámba, amivel még bevásárlást is szoktam intézni, szóval nem kicsi. Tehát a tartalma: határidőnapló (fecnikkel, papírokkal), pénztárca (bankkártyákkal, névjegykártyákkal, további kártyával, mininaptárral, csekkekkel stb.), spray allergiára, zsepi, kis tükör, tollak (amiket mindig elhagyok), irattartó, pendrive(2 db), bluetooth, labello, tic tac, gyümölcsös rágó (2 csomag), mp3 lejátszó + elemek, sebtapasz.

Nagyjából ennyi. :D
Remélem nem az én listám lesz a leghosszabb. Bár így visszaolvasva... na mindegy, írjon mindenki. :)

Belinda írta...

Oké! Rajta vagyok:)

bubble írta...

köszi-köszi-kösziiiii :)

Most mondjam, hogy nekem is van olyan parfümöm? :D:D:D
Olyan szép ez a táska :$

Klucsik Gábor írta...

Tényleg nagyon szép a táskád! Hát a pasi táskákban is sok minden tud ám lenni - márha ez alatt a laptop táskát értjük. Szóval nálam ez kimerül a szükséges kütyükben: fejhallgató, laptop, töltő, hordozható winchester+USB kábel, na és egy mini túlélő készlet: pár teafilter, fejfájásra bogyó, zsepik, pár üres lap+pár aktuális papír dossziéban, szóval ennyi :)

Enci írta...

Azt hiszem, megnyugtatom Kittát, szerintem az én listám hosszabb lesz, mert most csak az a táska került a kezembe, amivel melózni járok, és abban rengeteg dolog van, megkérdezhetitek Gábort, általában csak bőröndnek hívom :) tehát a tartalma:
1.zseb: sebtapasz, szemceruza (zöld), régi kézilabdameccs-jegyek, fájdalomcsillapító (és még a nevük is hosszú, hogy többnek tűnjön...)
2.zseb: telefon (2db), korrektor, ajakápoló, zsepi, rágó, pénztárca, határidőnapló, telefonos regiszter (még üres), parfümminta, néhány zacskó
3.zseb: toll, ceruza, pendrive, jegyzetfüzet, esernyő (minek?) + külön zsebben az irataim + az irodakulcsom :)
hát kb. ennyi :) Kitta, megnyugtattalak? amúgy néha úgy érzem, leszakad a vállam... nem is értem, mitől :)

Bejus írta...

Aloe-s ajakbalzsamom van nekem is! :D Most gondolom megleptelek?! :) Annyira szép ez a táska váááá! :)

Névtelen írta...

Klassz ez a táska, lehet én is rákattanok meskára. :D Köszi a megtiszteltetést, délután felfedem a táskarejtélyt. :D

Kitta írta...

Enikő, így már sokkal jobban érzem magam. :)
Én is utálom, ha megyek valahová, és nincs nálam vmi marha fontos dolog, mint pl. egy tükör, vagy sebtapasz. Szóval szinte mindenre fel vagyok készülve. :D Meg aztán a kicsi táskáknak nagy hátránya, hogy roppant csúnyák, amikor megtömöd őket. Szóval inkább jobb, ha nagy táska félig üres (nyilván nem az), mintha a kicsi dugig van. :)

Várjuk a további megnyugtató listákat. Azért jók is ezek, mert így hátha látok olyat, ami az én táskámban nincs benne, de jól jöhet (gyógyszer, parfüm, smink). :D

Klucsik Gábor írta...

Enikő: kihagytad, hogy milyen szép, praktikus és többen irigylik is Tőled :)