RSS

2010. január 27., szerda

Van olyan nap, amikor semmi sem sikerül

... hát nekem ez a mai nap olyan úgy érzem. Zsugorkáztam ma, nem lett tökéletes egyik sem. Soha nem rontottam el a muffint, ma igen. Illetve az íze jobb lett, mint bármikor, de nem igazán lettek szépek. És természetesen a fotók sem lettek a legjobbak, ezért ezek most nem is nagyíthatóak.
Az első fotón Maya a méhecske látható. Talán fel lehet ismerni, bár nagyon csillog (de egyszerűen nem akart jobb lenni). Nyaklánc lett belőle most.

A második nevét talán le sem kell írnom, mindenki tudja. Fülbevalónak készítettem el, de lehet készül majd hozzá nyaklánc is. Bár nem vagyok már kisgyerek, azért szívesen viselem majd. :D

Mindenkinek kellemes, nyugodt estét kívánok!

16 megjegyzés:

bubble írta...

A Maya de cukkkkkkkki :-) Tök szerettem azt a mesét! :-)

Kitta írta...

Na, hát ahhoz képest, hogy nem sikerült semmi, Maja és Micimackó mégis szép lett. :) Ügyes. :)
Micimackónál megint az az érzésem volt, hogy beleharapnék. :D Lehet, hogy a narancs is közrejátszik ebben.

Mindenesetre a muffinnál is az a lényeg, hogy finom legyen. Ha csúnya, azt meg el lehet fedni pl. porcukorral. :D
Szóval no para. Amúgy teljesen átérzem ezt a "semmi nem sikerül ma" érzést. Nekem minden napom ilyen. :D
Fel a fejjel.

Timi írta...

Köszi lányok!

Ormiról is lesz fotó hamarosan, mielőtt új gazdát kap. :) Ráállok most a mesefigurákra, hátha Meskán is kelendőek lesznek.

Klucsik Gábor írta...

Szerintem is nagyon szépek, aranyosak lettek, szóval szerintem sikerült Maya (én is nagyon szeretem ezt a mesét!), muffinnál az a lényeg, hogy sok legyen belőle és fincsi legyen :) Gumicukros muffinnal próbálkoztál már? :) Lehet ám bele pl. csokidarabokat is tenni pl. After Eight-el nagyon fincsi!

Kitta írta...

Ezaz, Ormi a király. Várom nagyon. :)

Timi írta...

Gábor! A gumicukros nem lehet jó, mert megolvad. :)Meg elfogyna, mielőtt beletenném.
Szoktam csokisat is készíteni, de mostanában a gyümölcsös muffinok mennek inkább. :D Meggyeset is készítek valamelyik nap!

Klucsik Gábor írta...

Oké, akkor megyek :D

bubble írta...

Meggyes, gumicukros, after 8-es muffincsoda :-)
Ha van még jó muffinrecepted, megoszthatnád velem, a citromos olyan finiii volt :-)

Enci írta...

szerintem is jók lettek a mesefiguráid :)
a muffin úgy tűnik, mindenkinél nyerő, vagy legalábbis ez egy ilyen banda :) én karácsony előtt sütöttem utoljára, fehércsokis karácsony-illatút :)

Timi írta...

Enikő! Jó helyre kerültél, ez egy ilyen banda! :D Muffin-evők vagyunk.

A karácsony illatú érdekes lehet (bár én a fahéj illatát nem szeretem). :)

Enci írta...

Muffin, gumicukor, pillecukor, nyamm-nyamm :) amúgy én is úgy érzem, jó helyre kerültem ;)
a fehércsokis muffin egyébként fahéjas-almás-vaníliáscukros volt, akartam linkelni, de már nem találom a NLC-n, sajnos a karácsonyi mellékletükben volt...

szregi29 írta...

Szerintem nagyon ötletesek, főleg, hogy ezeket a mesefigurákat nagyon sokan ismerik. Aranyosak. :)

Réka írta...

Azt hiszem egyedül vagyok, de nem ismerem Mayat, a méhecskét. :0 Ettől függetlenül szerintem is jól sikerült, ahogy Micimackó is (na őt ismerem, de mindig is utáltam, azt hiszem ezzel is egyedül vagyok :D).

Muffinbl pedig nagyon finom a smartiesos. :)

Timi írta...

Reyca! Azt a fajta muffint még nem próbáltam, de ez változni fog. :D

Kitta írta...

Reyca, Majával kapcsolatban lehet, hogy egyedül vagy, de Micimackót illetően nem. Én sem bírom. Vagyis így, képen aranyos, de a mamlasz karakterét nem szeretem. Többi szerencsés úgyszint így járt nálam abban a mesében. :D

Festy írta...

Ohhh, de édesek!!!:)
Főleg a méhecske!
xoxo
Festy